dan före dopparedan.

hejsaan.
ingen snö, ingen julstämning.
även fast jag äter risgrynsgröt som mamma kokat i flera timmar och mumsar ischoklad som jag själv har gjort.
även om jag har slagit in alla mina paket och sjungit julsånger hela dagen igår.
nej, jag hoppas att jag kommer in the mood när vi kommer upp till dalarna där det förhoppningsvis är snö, gran & jul pynt och julmat! ja, man får hoppas på att den där fina, glada julstämningen kommer!
jag kanske bara formtoppade för tidigt?
för julstämning har jag haft.
29 november.
hur kul är de?
nej nu ska jag sjunga lite jullåtar.!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vet, om du vore rik skulle du köpt den till mig..plus lite till. hehehe. JAG HAR INGEN JULSTÄMMNING HELLER. bilda klubb? jag mmsa en bild till dig igår :(

<3

2008-12-23 @ 11:37:31
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback