Onsdag :)

hejsaan bloggen. har bytt från manillas.blogg.se till min egna, gamla men jobbigt långt namn! men, lägg till mig på favoriter så blir det inte så jobbigt varje ggn ni vill läsa om mitt otroligt spännande liv! Dagen har varit över förväntan, läsa mer i min Dagens.. lista!

Dagens..

kläder: mjukisar och linne, slappt!
hår: hårspännen och utsläppt.
smink: lite mascaraaa
humör: bra! :D
duktiga: tränade i över en timme på gymmet ;)
dåliga: åt för mkt paj :( men är de god mat, då får man tåla ont i magen!
längtan: höstlovet ( katarinaaaa, PARTY!)
saknad: Pernilla <3 Tobias <3
mat: KÖTTFÄRSPAJ :)
låt: Parken - jag har vart vilsen lisa
plugg: idrottsrapport och engelska!

/ Madde

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jag tycker det är roligt att du har en egen! :D

2008-10-16 @ 08:08:28
URL: http://fredrikas1.blogg.se/
Postat av: katarina

Party! ;D

2008-10-17 @ 22:04:07

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback