Torsdag!

hejsan alla maddelicious-älskare. hehe.
torsdag, bra dag. lite iaf.
jag äääägde på engelskan idag fan ;) vi översatte en sonett av shakespeare och jag var riktigt poetisk ;) sen så va det gympa också, bollspel upp delat i 4 stationer.. vi fick dela upp oss i fyra grupper efter hur bra man var på bollsport för att få ut det mesta av spelet (alla ska få röra bollen typ) och jag valde så klart den bästa ;) meeeeen, där är också diviga och dryga killar som inte passar tjejer. alltså, det är så sjukt. killar kan va skitschysta annars, men så fort man kommer in på tex en fotbollsplan så är dom diviga, litar inte på att vi tjejer kan klara någonting och MISSLYCKAS med sin stil att göra allt själv.
och jag blir ju så jävla förbannad när jag inte får vara med i spelet heller. hmfph.
meeen, nu ska jag plugga lite.. hehe. :)

pusssis, Madde

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback