hemma igen :)

aloha.
är hemma i trosa igen nu, hade en trevlig stund med fredster på caffe latte där vi pratade mkt problem men också om glada saker! skönt var det att prata i två timmar iaf.
sen gick fred till frissan och jag åkte hiit.
nu sitter jag och sjunger i långsamma fina depplåtar.
vädret är gråååått fy fan.



Fina Fredrika.


hörde en rolig sak på radion på vägen hem, man skulle ringa in om man inte hade gjort ngt som man kände att alla andra hade gjort.
så en kille ringde in och sa att han inte hade kysst en tjej.
han hade kramat en för flera år sedan men han kände att hon inte ville mer så de blev bara en kram
han hade ju försökt träffa tjejer, men han var ju så blyg och började svettas och stamma när han skulle prata med en tjej.
han tänkte kanske börja med någon sport, men han tyckte inte om de så mkt.. han tyckte mer om schack men de fanns de inte så många tjejer som gillade. dom vill ju ha sånna där gym-killar.

jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. var killen seriös?
kändes som ett skämt. men hur kan man veta de?
underhållande var de iaf!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du är söt! :D

2009-04-09 @ 10:45:59
URL: http://hexagon.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback