Freeedag

hellluu
nu är jag i södertälje med in favvo.
vi har snackat lite skit och käkat wooook, hehe.
vi ska mysa med lite film osv sen :)

har haft skönaste dagen idag faktiskt,
hade sovmorgon och började vid tio,
då hade vi svenska som försvann förbi fort.
sen lunch som blev en skagen smörgås med kaffe på hellmans med corell.
sen gick vi på stan för jag behövde desperat en ny väska då min gick sönder så lägligt.
den va helt äcklig på insidan av fodret också, men de är en annan sak!
så gick in i varenda affär på stan verkligen för arr hitta en bra väska, va skitsvårt att hitta något som passa.
men blev till slut en "man-bag" hehe.
MQ's herravdelning, en läderväska med axelrem från Fred perry. fett fin tkr jag, dom som tkr annat kan ju gå och skita.
sen italienska och fick veta att de blir ROOOOMAAAA v 10 :D såå jäääävla kul! har alltid velat åka dit!
sen bussen till vhd sen mot sötälje med min flickiga vän, he-he.
men nuså, har ni fått en liten update!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback