dan före dan före dopparedan

tar en liten paus i julstädandet

är det idag som det är årets mörkaste dag eller imorgon?
för det har redan börjat mörkna, klockan är två liksom.
har städat och röjt nästan hela dagen, inte crazystädat mer i maklig takt!
jag funtar på om man ska tända en brasa ikväll = palla ved av grannen.
äh, han saknar den nog inte. han är ju i fucking thailand.
imorgon ska jag jobba i stallet aaall day, hoppas de är bra väder. hehe.
sen på onsdag är det lilla julafton här med pappsen.
de är nog mer pirrigt än riktiga julafton, för pappas present är den enda jag inte vet vad det är än.
har ju fått alla mina av mamma redan, haha.
men nu ska jag fortsätta röja och fundera ut en smart lösning hurm an får 100000 kartonger bort till insamlingen utan att använda bilen på smidigast sätt

puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback