söndagen den 22 februari.

hello.
snön virvlar utanför och de är dagens glada sak.
annars känner jag mig rätt dyster idag, sista lovdagen.
ska snart fixa mig och åka till flen för att heja på kevin och resten av 99:orna till seger mot ssk!
helgen har varit bra annars, birgers i torsdags var sådäär.
ok liksom.
sen fredag sthlm & jenny,.
vi har bestämt oss för att bli balla som fan.
vi mös till the notebook son jenny penny inte hade sett (!) med godis och B&J Phish food, gotttt!
mysig frulle på lördagen sen åkte jag hem till trosa. packade mina grejer och satte iväg till nyköping där de va dags för cup!
vi spelade bra, speciellt sista matchen! grymt kul att spela va de. speciellt mot bissarna när det blev masssoor med tufft spel och tacklingar, de bästa spelet enligt mig :D:D:D
så några stora spelare tryckte man ner, hehe!
men the downside var att jag lyckades stuka foten.. men jag spelade dom sista två matcherna ändå, de gör ju bara ont när man stannar upp och känner efter.
idag gör det riktigt ont.
tur att vi inte har träning på några dagar!

en bra sak som jag köpte i sthlm var en burk med mineralfoundation!
från Wet n Wild, 59 kr som hittat!
WnW är känt för att ha skitbra produkter för en billig peng, återkommer med recension!
annars så gick massssor med pengar åt att äta, fika, resa.
har bara dragit kortet, har ingen aning om hur mkt jag har kvar nu... ångest.

men nu ska jag fixa mig, puss

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback