lördag

hej folket!

regnet skulle kunna förstöra min dag, men inte än!
sov länge idag såå skönt, vaknade långsamt med myyyys.
finns de ngt bättre sätt att vakna än att bli killad på ryggen, pussad på halsen och omhållen ?
tror inte de.
jag och tobbe var en sväng på stan, blev så jävla blöt.
men han skulle iaf klippa sig, kom ut och såg ut som en igelkott, hihi.
senare kommer lollo hit och ska hjälpa mig med mina slingor.
sen ska vi dra till bryngan för chrille firar sin födelsedag, GRATTIS MANNEN!
jag och kalle har en hemlig pakt inför kvällen, hehe.
men de ska nog bli naaajs,jag tycker våran present är grymmast,

så puss på er, hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag vet pakten ! ;)

2009-01-24 @ 15:24:40
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback