Träningsschema.

nu efter fotbollsmötet så har jag en ganska klar bild över hur mina veckor kommer se ut.

Måndag: Rida, sen löpträning med fotbollen 18.00 till 18.45

Tisdag: Rida, sen träning på konstgräset, teknik & spelförståelse.

Onsdag: kanske hinner rida, beror på. men har iaf en och en halvtimmes fysträning i oppebyskolan.

Torsdag: Rida & lågintensiv träning, tex på gymmet eller en promenad.

Fredag: Styrka & Högintensiv konditionsträning på gymmet + rida.

Lördag: vila

Söndag: 2 timmars fotboll i multihallen.


sådär ja. hoppas jag bara är frisk och inte fortsätter / blir förkyld för nu är jag sjukt peppad..
det ända som är synd är att jag inte har så mkt tid för gymmet, men de är säkert ngn ggn som jag inte kan på kvällen så jag får träna själv på dagen.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback