trött som satan

hej alla barn, nu är det barn program.

heelt slut är jag. tränade fotboll i multihallen i två timmar, en ochen halvtimme var fys. döden.
jag har inte tränat ordentligt på flera månader pga en långdragen förkylning.
men nu tusan ska jag träna. gästabudsbollen i stora rinken, rosvalla. så coolt. kom och heja den 31 januari!
har varit i örebro hela helgen med T, så mysigt att ni inte kan ana. vi åt supergott och kollade på bra filmer och mös till tusen. och inte ett enda skit har jag pluggat. iiiilla. prov imorgon på räkna i kemi. ajajaj.
men jag tänker sova bort alla bekymmer och jag orkar inte bry mig om mina betyg i det här läget. något jag kommer få ångra om ett år, men fan man måste kunna få leva också.
nu ska jag kanske öppna kemiboken, kanske sätta på en film och sova. svårt val? nej. filmen ofc.

puss.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback