23:58

ja då ligger jag fortfarande vaken.
men borde sova som faaan, ska ju jobba heldag i kiosken imorgon!
kommer ju gå som.... smort. om jag inte somnar. he-he.
kommer inte orka ett piss när jag kommer hem iaf, döööd.
sen torsdag jobb ett pass, sen träna , elljusspåret here i come. sen dö. fredag blir iaf slappa pernilla, bara så du vet de!
har fått lite news om min häst, "han är fortfarande stel i ena sidan" ja, men skicka hem honom till mig då! om dom inte fixar ett sån grej på två månader så vad gör han kvar där?
alla , min tränare, föräldrar och mentor (linda duue) tycker jag ska ge upp honom, att han är slut på tävlingar och jag ska köpa en häst istället.
men Miller, min FINA MILLER! finns de en goare häst eller?
som har fått tårar i manen, som snällt står stilla och låter sig kramas på och pratas problem med på ensamma uteritter.
som är så förbannat fin, när allt går bra!
varför kan de inte gå bra hela tiden, eller iaf mer än en ggn iaf....
samtidigt är det inte min stil att bara ge upp, men vad ska man göra, ska man fortsätta tjurskalligt eller lyssna på elitryttaren och elittränaren?
En ny häst är ju spännande så klart.
men lika mycket ledsamt att sälja en favorit... men har sålt många fina hästar genom åren.
vilken klippa var inte Mingla, sista året?
första ett ½ året  gjorde hon inget som jag sa.
sista året var vi ett team och hon gjorde allr som jag sa, ALLT!
så jävla fin var hon.. fina mingla..
då smärtade de lite att sälja henne till en nybörjare och se allt börja om från början med mingla, att hon måste lära sig att lita på den nya tjejen och allt sånt.

men oj vad sentimental man blev..

god natt <3

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback