SARU?

tjaa.

bestämde mig för att jag ville göra ngt ikväll, inte bara dega!
så fick med mig josse & linnea att hyra film, och jag ska inte ljuga, jag köpte visst lite dyrt delikat glass också!
(Halfbaked in my <3)
så vi hyrde två filmer, the Women, lite småseg sådär, och KENNY BEGINS!! ÄGANDE!!
"Saru?"
"ah! jag vet"
*ruskar bak håret*
"woolli boolli!"
bääääääääääääääääääästa.
sen efter filmerna så hördes musik över vattnet, adam tensta!
så vi cyklade in till trosa i mörkret och stod utanför tullen som några fån och tjuvlyssnade lite, hehe.
sen på hemvägen var allt så stilla, och jag rös för de var så vackert med ljusen, dimman över vattnet och stjärnorna.
och så blev jag fett fest sugen, party anyone?

men nu så,
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback