In the cold and the dark.

god kväll,
idag sov jag läänge, och åkte till skolan endast för att repa våran två låtar som vi ska framföra
på skolavslutningen. kan nog bli väldigt bra, om allt klaffar och ingen spelar fel!
sen gick jag på stan upp och ner, in och ut i massa affärer, flera ggr i samma i jakt på en present till min finaste
som tar studenten imorgon. Jag köpte en fin sak, hoppas de blir bra :)
just nu är jag extrem irriterad på att länstrafikens hemsida laggar så att jag inte kan kolla när bussarna går imorn,
och så mycket som man blir beroende av internet så har man ingen busstidtabell.
får kanske leta och se om de finns ngn!

min bikini kom idag också, så fin!
josses klänning var också jättefin, snyggaste färgen!
men nu ska jag läsa lite, Ecilpse <3

Puss

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback