kvällens dilemma

- melodifestivalen eller en dokumentär  om da vinci på history channel? history channel ofc!

okej, första riktiga pinsamma saken hände mig idag på jobbet.
jag hade precis blivit avbytt, men skulle gå ner med en öppnad korvburk innan jag käkade lunch.
då måste jag gå ner för en grovhuggen sten trappa med mina skror med en liten klack på.
och vad gör jag?
jag halkar, ramlar ner för den jävla trappan, häller ut hälften av korvarna i gruset och gör illa knät.
några äldre golfare kollar storögt på mig där jag ligger och gnyr "aj" bland grusiga korvar.
jag spiller samtidigt en massa korvspad på mina byxor, så korv stank jag också.
jag tar mig upp efter att ha gnällt för mig själv i några sekunder, går med de resterande korvarna till kiosken och går försiktigt upp för trappan på vägen tillbaka.

fy fan.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback