onsdag

Aloha!
nu sitter jag och skriver lite skit här igen.
har nyss varit och solat, så skönt det är!
riktigt avslappande, synd med cancerrisken. annars skulle jag sola varje dag.
mulen dag, men när jag kommer hem är de intensivplugg som gäller, idrotten ska in IMORGON, annars dödar jag mig själv. bara två veckor efter deadline, bra madde (Y)
 helgen är rätt späckad.
18årsfest på fredagen,
lördagen börjar med knattefotbolls matcher och slutar med barn vakt.
söndagen så jobbar jag 10-14 sen stallet sen match mot Team Rosa, 3 p? javisst.
så fullt upp, särskilt söndagen kommer bli jobbig då jag åker från bettna i min trogna moppebil tidigt på söndagsmorgonen. tar sisådär 2 timmar.
men inte vara butter nu, jag har ju slutat!
hejpa!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag såg det, fan vad het man är ibland!

2009-05-14 @ 22:38:33
URL: http://hexagon.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback