Trossen, nu blev jag besviken.

jag är en person som njuter av att handla i bra mataffären, jag kan gå så långt att säga att jag tycker det är kul!
men idag blev jag besviken på min favorit ICA.
för jag hade plockat på mig bra och nödvändiga grejer, lite frukt, juice, deodorant, glödlampor osv. för 139 kr
men när jag kommer fram till kassan så är tydligen kortläsaren "offline"

jag stirrar med intensiv blick på den lilla fjortis tjejen i kassan.

Jag: och vad menas med det?
Hon: Nej du får ta ut pengar där på sidan
Jag: men kan inte ta ut den summan, jag har inte jämnt på kortet!!
Hon: eh..
Jag: hepp, då får jag väl åka hem igen då.
hon: ja...


sen orkade jag inte hålla på, jag måste tröstas! åkte till äckel-konsum och köpte fryst pizza, cola och en fil så man iaf har ngt bra till frukost.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback