tjaaaa!



ett tag sen nu!
för jag räknar inte JA E SEG som ett inlägg.

idag har solen strålat och rean varit underbar mot mig.
mina favvoträningsbyxor i min favvofärg marinblå va på rea, 299 ner till 100 :- !!
kap.
sen letade jeans, men de är ett helvete.
fan, korta ben alltså.
så jag gav upp my Quest to The Pants of Heaven och köpte hederliga jeansleggings istället.
och tur där med! 2 par för 229 kr totalt på vero moda!

något som också gjorde en glad idag var att studentmysisarna och mössorna kom!!
för att fira, gick jag och köpte en beppemössa så var min studenttaggning ingång!
sen skulle jag skjutsa kevin till solna för lite hockey, men bilen dampa som fan och de gick inte att köra mer än 70, fattar inte vad pappa gjort med den?!
så det blev att vända igen..
nu vill jag ut och cykla, men har ingen cykel.
det är nästa grej på listan över saker som måste köpas!

puss på er!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback