jobbsökarN


bilden jag har i CV:t, bra eller?

nuså. har jag suttit och skrivit konstant i två timmar, de va ett tag sen!
frågeformulär, CV, personliga brev, kompetenstester osv osv osv.
jobbigt att söka jobb alltså, blir så trött på att beskriva mig själv och lyfta fram mina goda kunskaper och egenskaper! he...he.
men nu är det gjort iaf, för ett litet tag.

just nu kollar jag på vetenskapens värld, och just nu droppar en vattendroppe ner i en sjö i riktig slow motion. coolt faktiskt. egentligen är jag en riktig nörd som älskar vetenskapensvärld! jag var den enda som blev glad när vi skulle kolla på film på biologin. ;)
så nu ska jag fortsätta kolla!
puss!

Kommentarer
Postat av: mother

jätte bra kort, du va fin den kvällen!

2010-08-28 @ 15:30:05

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback