när man är på toppen av tristessberget, då fyller man i en lista.

Har du fått en kyss den här veckan? nope
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? kudden..
Hur lång är du? 157 typ.
Vilken är den senaste filmen du sett? My five last girlfriends, lite wierd rulle.
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: " hej madde! hur har du det däruppe?"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
Är dina föräldrar gifta eller skilda? divorced
När såg du senast din mamma? I måndags innan jag flyttade.
Icke godkänt i något ämne? spanska steg 3..
Mvg i något? Jodu, några fler där!
När vaknade du idag? nyss
Vilken är din favoritplats? hemma på bryggan i solen.
Vilken plats föredrar du minst? vet inte..
Vart tror du att du befinner dig om fem år? då har jag precis rest i ett år och ska börja jobba igen!
Vad tror du att du befinner dig om tio år? som chef för mitt egna framgångsrika företag!
Vad sover du i? sängeen
Hur många kuddar har du i sängen? Fem
Var har du bott/bor? Salem, Bettna, Trosa, Umeå
Tycker du om kinamat? joru!
Tycker du om kaffe? måste ha't!
Vad dricker du helst till frukost? tranbärsjuice
Kan du spela poker? nja, gillar inte kortspel.
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? min gammelmormor, R.I.P <3
Vill du ha barn? Jaa, men ser inte fram emot att klämma ut dom!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska, italienska.
Har du någonsin åkt ambulans? nepp!
Föredrar du havet eller en bassäng? havet, men faktiskt.. så badar jag mer i bassäng.
Vad spenderar du mest pengar på? Mat...
Kan du rulla med tungan? jepp
Vem är den roligaste människan du känner? gud, jag känner så många roliga!
Vad har du för ringsignal? Technologic
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? njaa, steffi har väl några..
Vad har du närmast dig just nu som är svart? min BH
Kan du byta olja på bilen? JAPP!
Vilken var den senaste boken du läste? Släktet
Dansar du i bilen? haha, fråga nathalie!
När var du i kyrkan senast? när jag skulle sjunga på ett bröllop.
Har du någon piercing? nejj
Har du någon tatuering? inte det heller
Har du provat droger? oh no!
Provat röka eller snusa? sorry, dont do that!
Har du pojkvän/flickvän? neeej
Vad ska du göra ikväll? funderar faktiskt på att gå på bio själv
Har du några syskon? två systrar och en bror
Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang, ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback