tuesday

hejhej! nu var man hemma på mariehemsvägen igen :)
idag fick vi mer info om kurserna och vad man kan läsa, sen gick vi till köket och gjorde potatis och purjolöksoppa med matmuffins och paj till efterrätt. preciiis som på hemkunskapen, mysigt :)
sen åt vi med några av lärarna och vid mitt bord blev det väldigt mkt snack om träning och iksu.
sen plockade faddrarna upp oss och gav oss en riktig rundvandring runt campus.
sen gick några av oss ner till  kåren och skaffade medlemskap, och sen för att plocka upp passerkorten.
känns som jag håller på att bocka av min lista på saker att göra nu..
kvar är att lämna studieförsäkran och beställa internet. men måste ha en nätverkskabel då, så får vänta tills jag införskaffat mig en sådan.
imorgon taggar jag för vinbrännboll, och på fredag ska vi öla lite med klassen på corona :)
MYSIGT!

dagens sköna.. när det började hällregna när jag skulle cykla hem, och slutade 5 min efter jag kom hem. najs.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vi har NÄSTAN samma gatunamn (Marielundsgatan) :D Vi är ju typ stjärnsystrar!

2010-08-31 @ 16:56:01
Postat av: Madde

haha najs ju! finns marielund här också faktiskt ;)

2010-08-31 @ 17:12:34

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback