15. Mina drömmar

vi skippar dag 14 (vad hade jag på mig idag) alldeles för fantasilöst att ta samma en dag till om ni frågar mig!

för det första vill jag säga att samla alla drömmar man har, realistiska och orealistiska, i ett inlägg inte är kul eller kort (får nog inte plats)
så jag gör som jag brukar, och ger er mikroversionen.

jag vill ha ett stort vackert hus på landet med ett stall med fina hästar,
jag vill bli sångerska och filmstjärna!
jag vill bli make up artist och stylist!
jag vill bli konditor och öppna mitt egna café!
jag vill bli idrottsläkare åt ett svenskt landslag
jag vill öppna min egna idrottsklinik
jag vill bli arkeolog (minus alla småkryp)
jag vill ha söta små barn
jag vill hålla på med 30 olika sporter!
jag vill vinna nobelpriset
jag vill bli LYCKLIG!
jag vill bli smal av choklad
jag vill hitta mitt livs kärlek, NU!
jag vill bli längre!
jag vill bli framgångsrik!
jag vill kunna sova bra


puss

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback