7. Min bästa vän

det här är en svår dag, som jag har haft lite ångest över.
jag gillar inte att peka ut någon av mina vänner som bästaste.
(plus att den vännen jag spenderar mest tid med är facebook.. sorgligt)
nej men, man har ju perioder som man umgås mer med vissa och under vissa tider har man mer gemensamt,
men jag har ju så många fina vänner som jag tycker om hela tiden!
men tyvärr, jag tänker inte favorisera bara för sakens skull.
I Ume har jag ju mina fina soulmates Johanna & Jessica, tjejerna som jag har kommit så nära på så kort tid!
men jag har ju fortfarande kvar mina underbara vänner där nere i söder, som jag saknar varje dag och önskar kunde mysa med mig hela tiden!
Ni som är mina bästa, ni vet det ♥

Kommentarer
Postat av: Sireye

Saknar dig och tänker på dig där uppe :)



2010-12-01 @ 20:40:28
Postat av: alex

tack för tipsen finis:*

2010-12-02 @ 08:07:54
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback