helgen som var..

.. har det varit snöstorm mest hela tiden.
men jag har också hunnit haft fredagsmys med J&J, med dundermiddag, pepparkaksmuffins & film.
igår var det sista coronautgången för 2010, har inte varit där sen i oktober. och jag avslutade som jag startade, med att ha jävligt kul.
började kvällen med mousserat som kittlade i gomen, och avslutade med ett antal öl på Coronizen.
hemgång i snöstormen men med korridorssällis, och enchiladas & glögg som fylle mat det satt som det skulle.
imorse när jag vaknade och det var mörkt så var min första tanke att jag hade sovit bort allt solljus och hela dagen,
men nej, jag var bättre än så!
idag har jag mest slappat och pluggat, ska plugga lite mer snart också... tentaångesten börjar lite nu. usch.
om tre dagar är jag hemma.
puss

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback