snöstorm

hejsan.
sitter på mitt rum och hör hur vinden tjuter utanför, det är en redig snöstorm just nu.
hur är det nere i söder, storm där med?
jag höll på att bli överkörd av en traktor som skottade gångvägen på väg till affären, lyckat.
ikväll ska jag göra enchiladas maddestyle med guacamole (hittade läskigt billiga avocados)
smarrigt!
pluggandet går segt just nu, funderar på att kolla på något på svtplay så jag känner mig smart igen.
the bad thing is är att jag har plöjt igenom alla dokumentärer och andra roliga saker där..
men men, ska läsa lite till om antioxidanter.
pussis

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi skulle ju se Haaaaarry! Och ja vi här nere i söder har typ storm, nästan i alla fall^^ PUUSS

2010-12-16 @ 19:45:26
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback