söndag

inatt så drömde jag att pernilla & jag skulle köpa doughnuts på ngn hamburgerkedja.
men den som stod i kassan var sämst så jag fick vänta i 5 minuter på min, och när jag skulle betala den så fick jag en tusenlapp istället för en hundralapp i växel. när jag kom på de på parkeringen så skrek jag av lycka och hoppade snabbt som fan in i bilen. nu kunde jag shoppa!!
sen vaknade jag.

fan.

men de är bara att leva vidare och hoppas på att de är en sanndröm.


om några timmar åker jag till Flen och spenderar veckan där för intensivkurs. kommer bli fint, snart har jag kortet!


så ha ett bra lov pussungar!

Kommentarer
Postat av: pernillaaaaaa

wahaha. önskedröm :(

2010-02-23 @ 11:04:21
Postat av: Anonym

Men är du dålig på att uppdatera eller är du dålig på att uppdatera? :D

2010-03-02 @ 18:20:44

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback