8 januari

greetings from flen!

har firrat riskettan nuu, skönt.
okej, är väl en bra grej, men man vet ju allt det där redan. så liiiiite segt var det.
men vi fick gifflar, så de va värt.

nu fördriver jag tiden på bibblan tills pappa kommer vid ett, vi ska laga 150 port köttfärssås med anderss!
blir fint.
egentligen är ishallen the place to be in flen, men vet att just nu är det bara konståkning där. ingen hockey :(
men destå mer hockey blir det imorgon!
tror fan jag börjar bli en riktigt hockey-nörd?
sista steget är att jag börjar själv, men kommer nooog inte hända ändå.. liiite sent att börjar vid 18 års ålder.
så får förbli en åskådare!

jag stressar lite inför imorgon, jag hoppas inget blir bränt, eller äckligt, eller att ingen äter något och sen får vi beställa pizza.
så jag ber till gud nu, pliiiz räddamaten och  kvällen!
nu ska jag lyssna lite på ipoden, vampire diaries is the shit you know.
även om uppläsaren pratar med en ful italiensk accent på stefans röst.

puss på er, vi ses imorgon <3


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Morgondagen kommer bli toppen Madds! DU är ju där :D<3

2010-01-08 @ 13:50:37
Postat av: Malin

Haha, oroa dig inte över imorgon! Det kommer bli jättebra allting :)

2010-01-08 @ 21:56:00
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback