Freeeeeedag!

hej!

sitter och "gör historia arbete" och kollar runt på bloggar!
snart lunch, och sen italiano (som inte ens finns på mitt schema..?)
sen ner på F&S   och ockupera crosstrainern.
bränn bränn bränn kalorier!
kvällen blir lugn med dundermiddag, kör på kyckling & sen efter lite fruktsallad.
klassik fredag vankas nog också ute på öfvre Edanö!

helgen präglas av träning & sen ska jag försöka komma iväg till coop och köpa nutrilett shake.
jag ska blir så smal, så grymt sexig kropp. hehehehhehheh. as if.

längtar till skottland!
om exakt en vecka så gissar jag på att jag och sandra precis har börjat röra på oss ner för shopping ;)
eller nja... klockan är typ elva?
vi sover nog. ;)

MASSA PUSSAR AV EN SPEEDAD MADELICIOUS!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback