Måndag 18 januari.

hejsan!
sitter i datorsalen med K!
käkade en sallad på sandy's, var ett tag sen :)
ska snart ta bussen hem, 13.08 is the shit liksom.
är trött som fan iaf!
blir ishallen ikväll, mellan 17.20-20.20.
lättförtjänta pengar gillar vi! (Y)
annars så är nya schemat grymt mycket sämre än gamla..
har tex fyra timmars hål, vad fan ska det vara bra för kan man undra..
men glad nyhet är iaf att pappa ska göra lappkojs till mig i veckan!'
har säkert inte ätit de på 10 år.. hoppas det är lika gott som man minns.

men puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag snackar inte skit utan bara så som jag tycker, om du tar åt dig är det en annan sak, behöver inte blir så jävla arg! jag har rätt att skriva och tycka vad fan jag vill i MIN egen blogg! Jag behandlar inte er som skit, utan har valt mig att hålla mig i utanför för att jag inte känner mig välkommen.. shit tagga ner!

2010-01-18 @ 18:55:04

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback