9 veckor.

dag ett på "mitt nya liv" har gått bra. eller ja, jag har ju en träning och en middag kvar.
har jobbat idag, lyssnat lite mer på percy jackson ljudböckerna jag har i ipoden & kollat på true blood. fina saker det där. dagens träning blir nere på trosas gym vid trossen, hoppas på att det kommer gå great! laddar ipoden nu iaf, så jag kan dunka på crosstrainern!
om nio veckor så hoppas jag att mycket har förändrats.
smalare kropp, att jag vet vad jag ska göra i höst och att jag är nöjd och glad med det.
plus, att om nio veckor så ska jag shoppa loss på en ny höstgarderob. både själva garderoben och kläderna.
och jag ska köpa små fina storlekar som kommer sitta jättefint på min trimmade rumpa.
nej nu ni, dags att byta om till träningskläder, sjukt taggad är jag!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback