vad är väl en bal på slottet? regnig är vad den är!

hej peeps!
igår var det bal, mycket trevligt med grym mat. eller jag jublar inte över huvudrätten med de andra rätterna vad huvudet på spiken! men det var två dåliga saker.
1. regn vid dåliga tillfällen, så som när man står i en jättelång toakö..
2. jag kunde inte sluta tänka på min sköna säng här hemma..

så diss till datumet för balen, har inte fått många timmars sömn de senaste dygnen, så blev en tidig kväll för mig..
men det var roligt att se alla så fina!
något som jag inte tyckte var så passande dock var när folket började skrika "för vi har tagit studenten" och banka i borden. QUE? gör man så på high class dinner eller?
nja.
eller så är det bara jag som börjar bli tant.

idag är det stenchill som gäller, pilla lite med mina fina presenter kanske, städa lite om jag orkar..
ta det heeelt lugnt så att säga!
och om jag haffar en bil så blir det träning ikväll!

men nu bjuder jag på lite bilder from my R10!



fixade pangfrulle och bakade scones från min nya "piece of cake"!





bilder från studenten  kommer när josse har langat bilder!


Kommentarer
Postat av: mankalle

håller me med bank i bordet och tröttheten :P

2010-06-17 @ 14:34:08

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback