dimman kan ta sig där bak!

gårdagen:

sjuuukt roligt med finaste tjejerna! Fredrika, Malin, Nina & Katarina tack för kvällen! ♥
vi spelade även in material till våran special-twilight-film, det kommer bli finfint ;)
fina bilder kommer säkert komma upp också, katarina var flitig med kameran, haha!
sen åkte vi in till nypan, droppade av Fredster & Ninis och vi andra drog till Tellus!
där kom draget efter ett tag och man dansade sig svettig som tusan, häärligt!
mina fötter dog ju tre gånger om kan man säga!
sen när vi skulle åka hem så var dimman så tjock att jag bara åkte efter vart kantlinjen gick, fick ligga i 60 på motorvägen.. var helt sjukt! och det blev ännu svårare när man skulle in på katarinas lilla skogsväg och släppa av henne... men hem kom vi till slut och jag & malin stupade i säng, skööönt!

dagen:

M-all-in & jag styrde mot skhlm ( skärholmen för er som inte är coola nog att förstå) för att leta klänning.
hittade dock ingen, utan blev bara ett inköp av vax som hade beställts av lillebror som klippt sig!
men vi stannade till i södertälje och där fanns det några finigar till bra pris dessutom!
så mamma, när du kommer hem åker vi dit och provar :)
nu väntar jag på att någon ska komma hem, och ska väl städa lite också..
snart...

puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback