torsdag 25/3

hejsaan!

idag har jag varit på intervju på Hannah's... åh jag vet inte vad jag ska tro av deras miner och vad dom sa.
men jag antar att det är bra när dom visar runt och presenterar alla som jobbar där. eller?

men sen skjutsade jag iaf Kevin och hans polare Erich till tennisen, sen till posten och hämtade ut en rosa liten lapp med en konstig bild på!
NAAAAAAJS.

pappa håller på med våfflor men jag vill inte ha, mår illa av det.. uh.
men jag får min älskade gulasch soppa iaf, HAPPYFACE MINA VÄNNER! OCH VI HAR FÄRSK LIMPA MED OST! DUBBEL HAPPYFACE!

och sen blir det träning på konstgräset, peppt!

imorgon; skola, meet up with my homies, åka till moi, föra, sen blir det uteliv i nypan.

blir nog finfint.

men nu suktar pappa mig, då han har börjat med soppan, PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

det gick nog bra på intervjun

2010-03-25 @ 21:55:41

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback