en regnig dag stannar man i sängen

och sover, kollar på film och pluggar när man kan fokusera.
detta har dock gjort att sova på normala tider inte längre existerar.
jag har kinder som mikael tornving och en jävla massa ångest över livet i allmänhet.
sommarens höjdpunkt, Muse på Zinken, har blivit inställt och jag börjar ifrågasätta meningen med mitt liv och tvivlar starkt på att det finns någon just nu.
och genom att plåga mig själv med kärleksfilmer och i mitt huvud tänka varför kärlek alltid gör så jävla ont, så har jag haft en total depp dag.
alla har ups and downs and today my friends. a total downer.
men när helgen kommer så måste jag ha ryckt upp mig.
Då kommer jag vara snygg, rolig, sexig och alla kommer magiskt att tycka om mig.
så det har jag att se fram emot.
sen hoppas jag även att jag antingen kan släppa jakten på förälskelse eller att den ska släppa mig.
konstigt nog blir jag bara piggare medans jag skriver?
ska nog göra lite skolarbete..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Upp med hakan sötnos, alla vet att efter regn kommer solsken! :)

2010-05-26 @ 13:03:49
Postat av: Malin

Haha, skulle lika gärna kunna varit jag som skrivit det där inlägget :D Njut av ångesten Madde, en dag kommer du sakna den!

2010-05-26 @ 15:54:36
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback