Lördag

aloha sunlovers!
nyss inkommen från solen, har suttit och haft det bra med pappa och grannarna över lite kaffe.
gårdagen hos Fredster var awesome, och jag älskar att dansa. loooove it, och tellus dansgolv är bästa i nypan så är det bara.
det känns bra att ha kunnat jobba lite på brännan, hoppas det blir mer värme och sol nu!
nu ska jag göra iordning mig för 50-års fest, är inte så sugen på att lämna solen här hemma faktiskt.
vi har det otroligt skönt, men vad gör man inte för sina nära och kära!
imorgon ska det bakas fika för gamla grannar kommer på besök.

ha en bra kväll mina fina,

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nina

HUR KAN DU SÄGA NÅGOT SÅDANT MADDE?!?! Tellus dansgolv är ju fan det sämsta i stan!!! Att ingen har lärt sig det....

2010-05-16 @ 13:14:57
URL: http://sweetlemony.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Måste hålla med Nina på den punkten efter det gångna veckan - Tellus har fan inte bra musik!

2010-05-16 @ 13:50:06

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback