What's love got to do with it?

åååh.
jag älskar trosa, jag älskar edanö!
allt är så jävla vackert mest hela tiden, men just den här tiden på året är så fin så hjärtat gör ont.
jag behöver verkligen en ny fin kamera som kan ta ordentliga bilder.

varje år kommer en flock kanadagäss och bajsar ner hela våran och grannarnas tomt.
förra året jagade vi dom så mycket så gässen blev helt knäppa, och i år trodde vi att de var bortskrämda för gott.
men icke.
två vuxna gäss, kommer sakta simmande in i kanalen på kvällskvisten, som att kolla in om läget var klart för stora familjen att komma. Roger till höger såg dock de små fulingarna och kastade en sten mot dom som plumsade ner ca en halvmeter ifrån dom.
men jag kan säga såhär, äckliga gäss.
nu har pappa laddat bössan, och det är inte småkåta ynglingar som han vill åt, han ska göra sin egen canada goose jacka.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback