1. Om mig.



dom flesta som läser vet ju vem jag är, så jag tar med alla roliga detaljer!

vi börjar från början, den 11 januari 1992 vid typ sex på morgonen föddes jag på huddinge sjukhus, två veckor för tidigt.
mams&paps har sagt att jag var den sötaste bebisen på jorden, inte illa pinkat.
sen hade jag bråttom. bråttom med att gå, prata, läsa, skriva.
redan när jag var ett satt jag hellre med dom vuxna och lyssnade och fikade, än att leka med dom andra småskitarna.
och i det spåret fortsatte jag, med att sluka kunskap och böcker från tidig ålder.
mitt första hem jag minns är torparstigen 7 i Salem.
där fick jag börja tidigare på lekis för jag hade tråkigt på dagis, alla var så barnsliga tyckte jag.
(därför är jag som jag är idag!)
sen flyttade vi vårat pick och pack till ett torp i bettna.
jag gick i en liten skola, började på en större skola och hade fullt upp med min häst, min fotboll, min fiol, min sång, min dans och scouter.
tonåren var mycket jobbigare för mig än vad många vet, kompisar byttes ut, och livet var på många plan piss.
meeen ryckte upp mig i mitten av gymnasiet och blev positiv istället. (palla deppa)
i trean kom jag på att fan, jag ska bli ngt med hälsa och idrott.
sökte massa utbildningar lite random och det blev kostvetenskap i umeå!
nu bor jag här och trivs, nästa höst blir det sjukgymnastprogrammet eller idrottsmedicin!
jag har slutat med alla mina gamla aktiviteter och spelar nu rugby, tränar på nordens största gym och hänger med mina två fina tjejer som jag ska flytta ihop med i januari!

finns så mycket mer att säga så sammanfattar med några nyckelord:

musik.träning.vänner.hockey.mat.vin.fest.snö.skidor.romantiker.skräckochfantasy.böcker.julmat,julmust, jul-allt.typjagtyckeromersåmyckethejhej.

thats me!

puss!

Kommentarer
Postat av: P

wohooo, längtar efter att få läsa fortsättningen !!

2010-11-25 @ 23:10:40
Postat av: Nina

Tjena snygging! Skaru hänga med upp lite.. vahatare..vahetereee..öh..?

2010-11-27 @ 09:52:53
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback