all i want for christmas is you. so wrap yourself real nice, and come to my bed.

fortfarande mys här på mariehemsvägen 17B.
jag har ätit en jättegod morotssoppa till middag, duktig madde.
johanna kom hit och vi har kollar på Eat, Pray, Love masserat varandra i en halvtimme var och druckit julmust ur glasflaska.
vi skulle göra te, men så plötsligt slocknade människan bredvid mig.
och jag, jag ser på henne och ler. tittar ut på snön en stund och sätter på min nice and eeeasy mate-lista.
sitter och funderar på smått och stort på distans.
River flows in you - Yiruma är den bästa låten att somna till. youtuba eller spotifya den. you wont regret it.
nej, nu ska jag krypa ner bredvid johanna och mysa in mig under täcket, somna tryggt intill en annan varm människa.

godnatt mina fina.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback