imorgon sover jag i trosa.

hello guys, how's it hanging?
jag har haft en sooft dag med chill, träning och mer chill.
imorgon är det inte så mkt chill, utan mer fullt upp med skolan, presentinköp (snart fars dag, dont forget!) träning och så ska jag ju packa lite också..
klockan 17 så går bussen till flygplatsen sen ni, är jag snart hemma!
delar med mig lite fina bilder på några jag ska träffa i helgen:



sexxxxy nina och sexxxy madde



hotstuff manduuurt!



edanööö <3



min curryröra, pussss



min monsterbil! <3<3<33<<3<33<3<33<



GLAMMIGA SIRI oj caps.



hot mama fredster! gRRRRR



mitt kök! <3 (plus för snyggatjejer i köket)


en bild på mig, HEJ



min pigga pappa! <3



min störda syster <3



min söta bror <3



vi är så söta



och så klart min älskade pojkvän! <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

You're boyfriend was with me last night ;)

2010-11-06 @ 14:45:31
URL: http://malinforsblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken vän du är då, som gör så med andras pojkvänner..

2010-11-07 @ 11:53:45

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback