calling on the hemtelefon.

hejhej!
hemma en kort stund innan träningen, lägenheten vär ännu finare än jag minns och tänkt i huvudet sen första gången jag såg den :)
hem vägen var inte mysig dock, 2 grader och blött, inte så mys liksom.
så nu ligger jag och kollar upp i taket och myser i sängen.
skulle nyss ringa och prata med en fin vän, på hemtelefonen!
för den här vännen har inte mobil längre, surt som tusan.
men så är hon inte hemma. grrr.
hur klarade sig folk innan mobil telefonen undrar jag?
och hur retro kändes det inte att ringa på just hemtelefonen! haha :D
grymt.
men en sak som inte är grym är jag att ständigt och dagligen påminns om att jag behöver en bättre mobil.
gimme money liksom.

..
..
..


pussis

Kommentarer
Postat av: Nina

<3

2010-10-20 @ 19:52:15
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback