hejhej


bild från i fredags


hej mina guapas!
ligger och fiser i sängen och kollar på how I met your mother, hysteriskt roligt!
idag har jag pluggat med jessica (nåja) sen tränade viii, sen chillade viii och jag åt en pastasallad som var mer pasta med sallad. Imorgon är det studysession hos Jess som gäller, innan det så är det arbetsintervju next door to her. hoppas på att det går fint!
annars så funderar jag starkt på att ta mig en runda runt marie-området, sket i min tvättid av ren och skär lathet och en stor hög av rena kläder i garderoben.
förövrigt så blir det mest sannolikt en lägenhetstitt i veckan, ska kolla på två bostäder på Öbacka, nybyggda hus precis mittemellan universitetet och stan! perfekt läge, ja. så vore inte så lite najs om den passade oss, och att vi fick den (plus att den har diskmaskin.. hehe)
annars så händer det mycket roliga andra saker i umeå nu!
svenska björnstammen (hihi nina), Familjen & Johnossi kommer alla hit inom en snar framtid, och alla ska jag se!
och på lördag kör jag min första rugbymatch! På carlshem, sandra check me out!
tenta på fredag, tagga!
längtaaar tills fysiologi & metabolism börjar om en vecka, wiiih :D

men so long partners!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fuck off maddebus! JAG VILL OCKSÅ SE JU...

2010-10-12 @ 10:23:37
URL: http://sweetlemony.blogg.se/
Postat av: Sandra

Uppdatera mig om vart osv så kollar jag såklart :)

2010-10-12 @ 15:53:49
URL: http://sandrastrawberry.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback