kan inte sova va fan.






Nädz&Mädz. watch out.


hejhejhej.
här ligger jag och inte sover!
klockan är 04.46 och jag ligger och söker på gamla videoklipp man nästan glömt bort.
ligger och skriver låtar i huvudet, det blir slagfärdiga, ärliga, rakt-på-sak, ickerimmande texter á la Säkert!
dom ska jag lägga på hög i minnet tills mitt band börjar jamma igen.
jo för jag har ju ett band, visste ni inte det?
det formades i åttan gissar jag på, vi är en cool dou med höga ambitioner och ingen talang, inga låtar och ingen kompmusik. men fan va bra vi är.
va fan spotify, tkr du jag verkar på humör för petter? naej.
julian casablancas it is just nu.
och lite hoffis. hihi.

Kommentarer
Postat av: Nädz

Bra där, vi kan behöva lite material till vårat band!



hahaha <3

2010-10-25 @ 12:20:22

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback