omg, IT'S.... vänta nu.. söndag...



helluuu!
nyvaken och sugen på frulle sitter jag här i min säng med jessica bredvid mig :)
gårdagen började segt med en laaaame modegrej, sjukt oseriöst så blev besviken där.
sen drog vi till corona, där Peter Siepen stod bakom djplattorna i fet kungakrona och guldlamé jacka.
när han tyckte det det var dåligt med fart på dansgolvet så gick han ner och röjde själv.
föööör härlig kille alltså!
bästa DJ jag har varit med om, jag bokar honom till mitt bröllop!
seeeen kom det bästa, DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN!
åååh, vad kan man säga, euforiskt? bästa låten på kvällen var utan tvekan kärlekens matadorer, och fan vad killarna röjde på scen!! ÄLSKAR LIVE MUSIK!!!!
nu taggar jag bara som faaaaaaan till 13 november när Familjen kommer!
men nu är det frulle!
PUSSS LOVERS!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback