ooooh it's FREDAG!

godmorgons babes!
var nyss ute, och vädret är uunderbart fresh.
-7 grader och strålande sol, känns som man är i fjällen!
jessica ligger och sover bredvid mig och ser så söt ut.
om 15 min ska jag väcka henne och vi ska äta en sån där mysfrulle med massa gott och massa mys.
jag kan inte hjälpa det, jag har julkänsla i hela kroppen!
har till och med scorat lite julmust som ligger i kylen.
för om det har snöat två gånger, då får man dricka hur mycket julmust man vill fram till jul.
visdomsord av madelicious.

idag är det seminarium på eftermiddagen
och jag måste säga att frågorna var väldigt lätta..
woooop wooop!
och kan ju också säga att första veckan av fyra på det här momentet har gått väldigt fort, snart står jag där med en till tenta gjord!
men ja, innan dess är det ju tre veckor.
och en hemfärd!

hare gött vänner, PUSS!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback