endorfiner in my heart.

jag vaknade med en siick huvudvärk, så föreläsningen om kolhydrater fick hända utan mig.
kravlade mig upp cyklade till ica för att inhandla alvedon.
drack en dunk vatten, sen bestämde jag mig för att lite endorfiner skulle få mig att må bättre!
så hop on the bike, mot gymmet.
på crosstrainern sitter det en tv, och tv:n visade grey's anatomy.
en av anledningarna till att jag stod där i en timme.
sen drog jag igenom mitt styrkeprogram, och när jag var klar var jag sådär härligt darrig och full av mental energi!
nu ligger jag och läser igenom kolhydratavsnittet, no problemos.
snart ska jag fixa mig och bege mig nedåt stan, hoppas att regnet som precis började har försvunnit då..
pusss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback