flashbacks.

fan jag trivs nog väldigt bra här uppe ändå!
även om folk är lite efter, hörde någon prata om karatefylla igår, hallå liksom.
soo last winter, Am I Right?
haha. ha.
nej men för att vara seriös så ja, Ume is the shit kan jag konstatera.
att plugga är hitills så sjukt mycket roligare än vad jag trodde, vill bara lära sig mer och mer!
like that ever happened in NEG.
bra första veckor iaf..
men har inte släppt taget om hemma, pratade nyss med älsklingsNinis i fonen, och länge med pappsen, och även en stund med Sir-I yesterday :)
nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på robin hood innan jag slocknar.

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag tycker att det är lite dåligt på att logga in på skype fronten, gäller ALLLA! ingen vill prata med mig ;P

2010-09-06 @ 10:52:21
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback