Förlåt för dålig uppdatering..

.. men jag har ju varit upptagen med annat!

som att ha Siri som gäst, fika, laga soppor, festa lite graaanna, kolla på bio, fika, fika, sa jag fika?
men nu har Siri flytt kylan i Ume, och jag har spenderat kvällen med en chailatte och en johanna på Wayne's
och sedan drog vi till ICA Maxi och strosade runt en timme sådär och spontan köpte det som föll oss i smaken.
jag köpte superjuice (jag ska bli super!) frysta bär, kiwisar (5 st för 10 kr - kap as hell) och naturdiet vanilj chai.
ska bliiii spännade att smaka! hehe.
sen lite andra grejer som body scrub och nagellack!
imorgon har jag seminarium kl 15, så innan det ska jag faktiskt göra frågorna till seminariet och powerwalka med johannis. blir perfa! sen aerobic dance på kvällen, sweeeet!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

SOOPPPPAAAAA <3<3<3

2010-09-26 @ 23:21:32
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback