Godmorgon, det är torsdag!



hejhej!
tidigaste morgon inlägget (08:06) på ett tag!
är uppe tidigt och med bra tid på mig inför skolan, ovanlig känsla.
fan, 10 min innan skolan börjar räcker för mig!
igår spelade jag som sagt rugby, och behöver jag säga att jag var i himlen?
bara det faktum att jag måste köpa ett tandskydd gör så man flinar dumt av belåtenhet.
tacklingar, "kramar", puttar, dra i tröjan, slänga ner någon.. you name it! det är tillåtet.
så najs.
har dock en fiin träningsvärk, i armar, rygg och mage.
har internmatch 16 oktober, taggad som fan!
men idag har jag labb fram till lunch, sen chiillla lite innnan jag har zumba på träningsschemat ikväll!
sweet med något lite mer nedtonat och inte lika jobbigt när man har feta träningsvärken.
men soo looong my friends, nu ska jag göra supersmoothie.
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback