godmorgon.

hejhej!

igår var det full rulle, först kom linnea vid 10 så pluggade vi kemi, sen gick vi till skolan och hade ännu mer kemi tills vi slutade vid 4. då cyklade jag iväg till carlshem för att gratta sandra på födelsedagen!
väl där fick jag med henne hem till mig med siktet inställt på corona :)
det började glest med folk, men slutade super! alltid så kul att dansa röven av sig.
jag och jessica planerade inför tårtbakningstävlingen som faddrarna har med oss idag, känns grymt just nu!
smaka på våra hemliga ingredienser; mörk chockladmousse, marängkräm, citronbotten... mmmm!
får komma ihåg att ta bilder på mästerverket!
men nu ska jag fixa lite kycklingsallad :)
PUSS!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback