lååång helg

japp mina vänner, min helg börjar nu!
idag har jag labbat, och känt mig jävligt proffsig på't.
men är man Madelicious, ja då är man så.
sen åkte jag och jessica hem till mig, slängde i en tvätt och kirrade lite lunch till oss starving gals.
sen åkte kemiberäkningarna fram, och jag blev snabbt uttråkad för det är sjukt lätt, men tidskrävande.
så jag plockade upp boken och läste om kolhydraterna, inte lika lätt.
seeen kollade vi på kungarna av tylösand och skrattade åt folk jag kände igen sen mina barndoms år i flen, kollade på gamla bilder och chillade.
nu har jess åkt hem, så snart blir det lite middag, och sen träning!
längtar sjukt tills imorgon då siiiiiririiririririiiii kommer, kommer bli sjukt nice!

pussss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback