lööördag

god morgon!
har legat och dragit mig i sängen ett tag, älskar't. bästa med lördagar!
igår blev det party, vi trängde ihop oss väldigt många i mitt lilla rum, men de va skitkul!
sen drog vi  ner till Corona för att shakea ass!
(P.S domhar alltid slut på corona i baren.. sämst ju, då tar man pistonhead!)
där återfann jag jessica som hade tagit taxi ner, och vi började onekligen rocka dansgolvet.
vi lekte tur också, och dansade till We no speak americano -the real deal.
sen åkte vi till max med löfte om att bli hemskjutsade av jessicas rumskompis.
meeenhan hade deep talk med sitt ex, så helt sonika började jag vandra hemåt med två pojkar hem till mariehem.
tog bara en timme, och jag fick en hagamannentour på köpet.("här jobade Haga mannen, och där är parken där han våldtog")
så vid 4 damp jag ner i sängen och somnade på stört.
over all, en rolig kväll!
idag blir det chill, får se vad livet har att erbjuda!
pusss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback